فیلتر شنی تصفیه آب هایواتر مدل HW-360T

مشخصات محصول :

GPM آبدهی:

135حجم آبدهی: ۱۳۰ GPM

حجم تصفیه (M3): در 8 و 10 ساعت به ترتیب 245 و 300 متر مکعب

قطر: ۹۲  سانتی متر

ارتفاع : ۱۳۹ سانتی متر

سیلیس: ۳۲۰ کیلوگرم

سایز لوله: ۲ اینچ

25,200,000 تومان

فیلترشنی تصفیه آب هایواتر مدل HW360T

فیلترشنی تصفیه آب هایواتر مدل HW360T دارای وزن 320 کیلوگرم ، حجم تصفیه آب در 8 ساعت برابر با 245لیتر ، مقدار آبدهی 135 GPM ، سایز لوله 2 اینچ ، قطر 92 سانتی متر و ارتفاع 139 سانتی متر می باشد . استفاده از فیلتر تصفیه شنی هایواتربیشتر برای استخرهای شخصی و جکوزی پیشنهاد می شود.
جنس بدنه این محصولدارای کامپوزیتی با زمینه پلیمری یا همان فایبرگلاس میباشد.انتخاب این فیلترشنی ها براساس حجم، فشار کار، جنس و … انجام می شود. از کربن به دلیل از بین بردن کلرآزاد، رنگ، بو، طعم و مواد آلی موجود در آب مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر تصفیه شنی هایواتر با ظرفیت های مختلف از 37 گالن تا 135 گالن در دقیقه در بازار ارائه میگردد . یکی از مزیت های فیلترشنی تصفیه آب هایواتر مدل HW360T این است که دارای شیر 6 حالته برای سریع تر انجام شدن خدمات میباشد و همچنین از دیگر مزیت های آن جا به جایی آسان و نصب سریع این محصول استیکی از مزایای برتر فیلتر تصفیه شنی هایواتر ،زنگ نزدن بدنه آن نسبت به دیگر فیلترهای موجود در بازار می باشد.

HW-270T-01

نکات فنی در عملکرد فیلترشنی تصفیه آب هایواتر مدل HW360T

  • در زمان شستشوی معکوس باید پمپ را خاموش کنیم و شیر فیلتر را درحالت شست وشوی معکوس قرار بدهیم و پمپ را دوباره روشن کنیم .
  • نصب شیر هواگیری و فشارسنج
  • حداقل دمای محل نصب و نگهداری فیلتر شنی بیشتر از 4 درجه نباید باشد .
  • عدم بستن سریع شیر فلکه بعد از خروجی دستگاه که می تواند باعث صدمه زدن به دستگاه شود
  • گیج فشار در ورودی و خروجی نشان دهنده این است که مسیر عبور آب در فیلتر درحال بسته شدن می باشد.اگر گیج ،فشار خیلی بیشتری را در ورودی نسبت به خروجی نشان دهد متوجه می شویم که آشغال زیادی در بین شن ها جمع شده که باید شست وشوی معکوس فیلتر انجام گیرد.
  • احتمال شکل گیری توده های شنی در داخل فیلتر زمانی افزایش که شستشوی فیلتر در زمان مناسب  انجام نشود. همچنین احتمال سفت شدن شن ها و کاهش قابلیت پاکسازی فیلتر هم وجود دارد .
هنگام خرید این محصول باید به نکات زیر توجه کرد:

یکی از ساده ترین و متداول ترین روش های تصفیه آب از عوامل فیزیکی ، استفاده از فیلتر شنی می باشد . در طبیعت آب با عبور از لایه های خاک و سنگ ها بیشتر املاح خود را از دست می دهد و به شکل چشمه یا چاه آبی زلال تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد . اساس کار فیلترهای شنی هم به همین ترتیب می باشد که معمولا با استفاده از سیلیس این کار را انجام می دهد . هنگام عبور آب از میان سیلیس ها ،آب ذرات معلق خود را از دست می دهد و آبی شفاف از طرف دیگر آن خارج می شود.

ضمناً هر چند وقت یک بار فیلترشنی نیاز به بکواش ( backwash ) دارد . عملیات بکواش به این منظور انجام می شود که ذراتی بین فضاهای خالی سیلیس نباشد و فیلتر بتواند عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد . نحوه کار به این ترتیب می باشد که آب در جهت عکس حرکت مدار وارد فیلتر می شود و با نرخی بین 3 الی 10 متر مکعب بر ساعت این فرآیند انجام می شود . پس از چند دقیقه عملیلت بکواش انجام و دوباره فیلتر به حالت اولیه خود بر می گردد . با توجه به میزان استفاده از فیلتر ، معمولا هر چند روز یک بار انجام این کار ضروری میباشد تا آبی شفاف و زلال داشته باشیم . یکی از علت های افت فشار آب در فیلترهای شنی عدم انجام بکواش به موقع و اصولی می باشد .

 

 

 

ارسال کالا سیوان صنعت

شرایط ارسال و خرید فیلتر شنی

برای خرید  این محصول پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش خود را انجام دهید .جهت ثبت سفارش می توانید از دوطریق اقدام نمایید:

  1. پنل کاربری سایت
  2. تماس با کارشناسان فروش پس از بررسی سفارش ثبت شده

در صورت هرگونه سوال در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان مجموعه  سیوان صنعت  در واتساپ و یا با تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر شنی تصفیه آب هایواتر مدل HW-360T”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

25,200,000 تومان